Innowacyjne systemy budowlane na filmach

Saint-Gobain Weber Polska aktywnie prowadzi kanał video na YouTube i dynamicznie go rozwija. Marka Weber w ten sposób nie tylko reklamuje swoje systemy i produkty związane z branżą budowlaną, ale szkoli i edukuje poprzez innowacyjny i przyjazny content video.

Czy content video jest już popularny w sieci? W Polsce świadczy o tym 20 milionów użytkowników, którzy co miesiąc korzystają z serwisu YouTube (badanie PBI/Gemius). Video marketing ma więc ogromny potencjał. Jednak czy materiały filmowe są dobrymi nośnikami reklam w internecie?

Konsumenci uczestniczący w badaniach rynku podkreślają, że cenią sobie materiały video jako źródło informacji, bo filmy oddziałują na wiele zmysłów oraz angażują nas mocniej niż tradycyjny tekst. Zaangażowanie użytkownika internetu to coraz większy problem ze względu na bezustannie powiększający się nadmiar bodźców płynących z sieci. Poza tym, mamy coraz wyraźniej dostrzegalne trudności w długotrwałym skupieniu uwagi na czymkolwiek!<

 

Video marketing w internecie nie powinien być jednak oparty o doskonale znaną telewizyjną reklamę video. Użytkownik internetu ma ściśle określone oczekiwania. Lwią część oglądanych na YouTube filmów stanowią materiały odtwarzane 'na żądanie' użytkownika. Internauta wyszukuje konkretne treści albo sugeruje się rekomendacjami przyjaciół lub YouTube. Często też poszukuje praktycznych informacji na filmach.

 

Dlatego marka Weber wyjaśnia na filmach sposoby stosowania oraz właściwości specjalistycznych produktów branży budowlanej. Nie są to jednak typowe filmy edukacyjne, które można pokazywać w czasie zajęć lekcyjnych. To krótkie formy, często łączące cechy filmu instruktażowego i reportażu. Video marki Weber znajdziesz na YouTube na kanale filmowym Saint-Gobain Weber Polska.

 

Marka Weber to specjalistyczne produkty dedykowane dla różnych gałęzi branży budowlanej. Szerokie spektrum innowacyjnych systemów i produktów pozwala na tworzenie merytorycznego, ale też ciekawego contentu video kierowanego do różnych grup odbiorców.


 

Oglądając filmy umieszczone na kanale filmowym Saint-Gobain Weber Polska dowiesz się jak prawidłowo wykonać elewację lub hydroizolację. Zobaczysz jak należy kłaść podkłady podłogowe oraz podłogi. Marka Weber na filmach prezentuje konkretne i aktualne inwestycje budowlane, utrwalając specyfikę tej skomplikowanej branży i prezentując związanych z budownictwem ludzi.

Jeśli więc chcesz się przekonać, jak wygląda nowoczesne, innowacyjne budownictwo w 2017 roku, to zajrzyj na YouTube na kanał filmowy Saint-Gobain Weber Polska.

 

 

2017-09-09

PARTNERZY