Innowacyjny pl.weber w sieci

Marka Weber w Polsce uruchomiła niedawno nową stronę internetową. Układ treści został dostosowany do oczekiwań użytkowników, ułatwiony jest też dostęp do informacji o licznych systemach i produktach. Jednak na tym niespodzianki związane z komunikacją Webera w sieci się nie skończyły! Otóż, chcąc odwiedzić nową stronę internetową Webera w Polsce, wystarczy wpisać prosty adres - pl.weber - w przeglądarce.

Weber od lat rozwija się na polskim rynku bardzo dynamicznie, zapewniając wymagającym klientom coraz większą ilość potrzebnych, wysokiej jakości systemów i produktów dedykowanych dla branży budowlanej i remontowej. Dotychczasowa witryna internetowa nie mogła już sprawnie prezentować tak szerokiej i różnorodnej oferty. Strona została więc zmieniona, uwzględniając obecnie wymagane trendy technologiczne i ciągle zmieniające się oczekiwania użytkowników. Nowa strona jest czytelna i przejrzysta.

 

Prosty design, miła dla oka czcionka oraz usprawniony dostęp do najbardziej interesujących użytkownika zagadnień. To w dużym skrócie charakterystyka wdrożonego przez nas rozwiązania – stwierdza Krzysztof Snopek, koordynator ds. rozwiązań digital marki Weber. – Rewolucyjną zmianą jest jednak przeniesienie nowej strony Webera pod nową, firmową domenę najwyższego poziomu. Pomimo tego, że jej wprowadzenie może być zaskakujące dla specjalistów branży interaktywnej i już wywołuje spore dyskusje, to jednak właśnie w takich unikalnych domenach tkwi potencjał. Czy jest to niebezpieczne dla wyników wyszukań? Google zapewnia, że nie ma już domen najwyższego poziomu, które miałby w jakiś sposób faworyzować w trakcie indeksowania treści w wyszukiwarce. Warto zatem wyróżnić markę, tym bardziej, kiedy jest ona rozpoznawalnym znakiem handlowym na całym świecie. Tak właśnie postąpił w internecie Weber, dzięki czemu mamy jego wyeksponowaną markę w postaci domeny głównego poziomu – zauważa Krzysztof Snopek.

 

Czym są domeny najwyższego poziomu (generic top-level domains – gTLDs)? Bardzo często występują jako domeny krajowe (w Polsce jest to domena .pl). Grupa Saint-Gobain zdecydowała się na nową, oryginalną domenę .weber we wszystkich sześćdziesięciu krajach, w których funkcjonuje Weber. W Polsce wystarczy w przeglądarkę internetową wpisać: pl.weber – łatwe, prawda? Weber stawia więc na innowacje nie tylko w obszarze produkcji materiałów budowlanych.

 

Strona pl.weber pozwala użytkownikowi na szybkie uzyskanie niezbędnej mu wiedzy. Umożliwia też marce Weber umocnić relacje z klientami.

 

Współczesny konsument najczęściej bywa rozpieszczany przez rynek w przestrzeni komunikacyjnej. Chociaż jako Weber dostarczamy branży budowlanej produkty, które same się doskonale bronią, to jednak zwracamy uwagę na bezustanne udrażnianie dostępnych kanałów informacji – zauważa Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu marki Weber.

 

Weber to nowoczesne, wysokiej jakości materiały budowlano-remontowe oraz systemy w następujących obszarach:

ocieplania ścian, tynków elewacyjnych i dekoracyjnych, farb,
układania płytek i kamienia naturalnego,
podkładów podłogowych, podłóg i posadzek przemysłowych,
hydroizolacji budynku i pomieszczeń,
zapraw technicznych.

Rozwiązania marki Weber dostępne są obecnie w sześćdziesięciu krajach na całym świecie. Dzisiejsza szeroka oferta jest efektem połączenia firm Weber Terranova, maxit oraz Deitermann. W Polsce Weber zatrudnia ponad 260 pracowników, posiada fabryki i terminale logistyczne. Marka Weber w Polsce istnieje w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska. Zapraszamy na pl.weber !

 

 

 

 

 

2018-09-22

PARTNERZY